Tam Arang dan Utiah Kapeh

Berprestasi di puji, yang lamban ditunjuk ajari..

“Tiah…., den ado bakawan jo salah seorang mantan pejabat eselon III di Kabupaten Pesisir Selatan. Katonyo;  nan lain bana lah kito piliah, Hendrajoni juo nyo nan ka manang, ” kata Tam Arang ketaka minum kopi  di Lepau Mak Gambuang, pagi tadi Senin (2/11/2020).

“Nde yai…., ba’a kok bisa macam itu?, ” ucap Utiah Kapeh heran.

“Iyo macam tu lah, den ko ndak akan memilih beliau bisuak ko doh, tapi itu  ndak akan berarti apo apo, sabab Hendrajoni ko, masyakarat banyak nan suko gayanya, ” kata Tam Arang menirukan ucapan kawannya yang mantan pejabat itu.

“Tapi ASN /PNS di kantua Bupati maupun di Dinas-dinas , banyak nan suko ka baliau, nan tak suko itu hanyo segelintir mantan pejabat yang beliau berantikan bantuak ambo ko a, ” tambah Tam Arang mengatakan apa yang diucapkan temannya yang mantan pejabat itu.

Pak Hendrajoni itu mantan Polisi. Gaya kepemimpinan polisi dibanding pamong tulen, sangat lah beda. Polisi apel atau upacara itu gunonyo iyo untuk memberangkan dan mamuji anak buah.

Bagi anak buah nan berprestasi dipuji di dalam  apel itu, tapi bagi yang lamban ditunjuk ajari disaat apel itu, agar bisa tarubah.

“Gaya nan semacam itu jadi bahan dek lawan mamojokkan Hendrajoni. Tapi tentu gaya itu lamo jo lambek akan bisa tarubah dengan sendirinya, ” kata Mas Tartok menyela.

“Apo nan diramalkan dek pejabat eselon III itu bana juo mah Tam,” kato Utiah Kapeh.

“Dima latak bananyo, ” bertanya Pakie Teliang.

“Cu-cubo ja-ja-ja-lehkan bana, Tiah, ” Udin Gagok ikut menyela mendesak Utiah untuk menjelaskan.

“Berdasarkan hasil survey, Hendrajoni hanyo kalah di Kecamtan di Tapan, itupun kekalahan nyo sangat tipis. Perolehan suaro Hendrajoni sangat signifikan dan dapat mengalahkan kedua pasang kandidat lainnya, ” kata Utiah Kapeh.

“Alah survey itu ndak bisa dipacayo bana tu doh, ” kata Pakie Teliang.

“Jan bagarah Pakie lei, survei itu margin error nyo dibawah 5%, ” kato Utiah Kapeh.

“Kok baitu bulek  bola ka ka pak Hendrajoni tu,” kata Ujang Saga gembira.

“Iyo lah…, incumbent sarik nan kalah, kalau kalah pakak ka ikua nyo mah,” kata Utiah Kapeh.

“Pak Hendrajoni ko,  banyak yang membuek nyo punya peluang lebar untuk manang tu, pesona ibuk Lisda Rawdha tu luar biasa. Anggota DPR-RI yang tak bisa diragukan lagi komitmen untuk membangun Pessel dan daerah pemilihannya. Srikandi partai NasDem beliau tu mah. Caliak di Facebook, baru pulang dari Jakarta dapek kaba banjir, nyo langsung ka lokasi banjir menyanbangi warga nyo. Ma Sha Allah, ” kata Labai Litak memuji istri Bupati Pessel ini.

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *