Tam Arang dan Utiah Kapeh

Kawasan Bebas Rokok Di Dharmasraya Denda Tak Berat Bisa Bikin Orang Jera

Foto ini bukan di Lapau Kopi Mak Gambuang, tapi dirumah dinas Bupati Pessel, kelihatan Bupati, Hendrajoni, serius mendengarkan percakapan ketua DPRD Pessel Om Dedi Rahmanto Putra, Disamping Kanan Bupati anggota DPRD Pessel dari PPP, Marwan Anas

Pilarbangsanews.com.

Malam tadi Tam Arang dan Utiah Kapeh, berangkat dari Pasisie Selatan menuju kota Dharmasraya. Mereka datang ke ibu kota Kabupaten yang dipimpin Bupati Sutan Riska Tuanku Kerajaan itu, atas undangan  wartawan sekaligus kepala Kantor Biro Pilarbangsanews.com, di Dharmasraya. Afrijal AFF.
Sudah lama Afrijal AFF melayangkan undangan kepada Tam Arang dan Utiah Kapeh, namun baru kali ini mereka bisa memenuhi undangan itu.

Di Dharmasraya, tidak ada Lapau Mak Gambuang, memang  Lapau Mak Gambuang itu satu satunya di dunia ada di Pesisir Selatan. Namun demikian Warung Kopi Pilarbangsanews.com yang ada disebelah kantor Pilarbangsanews.com, di Dharmasraya itu, keberadaan serta minuman yang dijual, nyaris mirip dengan kopi yang dijual di Lapau Mak Gambuang.
Di Warung Pilarbangsanews.com.

Dharmasraya, juru otanya bernama Tan Boneh dan Jo Andah. Siapa Tan Boneh dan siapa pula pula Jo Anda, nanti pada suatu saat akan kita coba menuliskan kurikulum Vitenya. Hari ini Selasa pagi 25 Juli 2027,  kita ikuti saja dulu perbincangan mereka.

“Tam Arang samo Utiah Kapeh, bilo tibo kamoi? Lai babaok-an kami polai boda tu?” kata Tan Boneh dengan ramahnya.

“Onde maaf sajo Tan Boneh a, kami kasiko bagogeh sa, dek sobab urang kapotang demo di Painan, tak takona dek kami mambaok oleh oleh seketek pun juo doh.” 

“O… Yo lah, kami maklum sajo tu-nyo, tadi mangko ditanyo Polai Boda, roso ka lomak makan tongah hari jo polai boda tu. Iyo macam tu, Jo Andah?”

“Topek bonou tu mah Tam Boneh, tapi korono ado demo di Painan, bilo kamari sakali lai sajo lah dibaokkan kami buah tangan Polai Boda tu,” jawab  Jo Andah.

“Kini apo Ota kito pagi ko?”
“Di Dharmasraya raya urang tak dibonakan marokok ditompek tampek nan lah ditentukan sebagai tompek bebas rokok.”

“Ow rancak tu.. Sabab marokok tu bisa membuek awak banyak konai panyakik dek e. Mulai dari panyakik jantung, paru-paru, sampai ka ginjal bagai, di hompehnyo kito kalau parokok tu.”

“Iyo mah Tan Boneh, dek awak marokok ado  nan disubulah jadi parokok pasif. Parokok pasif antah mano kaparah pulo akibatnya dibanding nan parokok aktif. Indak bananyo inyo nan parokok tapi karano tahiruik asok rokok awak, berarti konai nyo dek racun asok rokok. .”

“Makonyo Kapalo Dinas Kesehatan kami di Dharmasraya ko, Pak Dr. Rahmadian nyo buek semacam sayembara.”

“Sayembara apo tu Tan Boneh,” tanya Tam Arang.

“Kalau ado urang nompak dek awak sodang marokok di dalam kawasan Rumah Sakik atau Puskesmas,  lalu urang nan marokok tu  kemudian awak foto, foto awak tu dibayia Rp 50.000,-, samantaro urang nan marokok nan awak foto tadi dikanaikan dando Rp 50.000,-”

“Onde…, mantap tu aturan nan dibuek pak Kapalo Dinas Kesehatan Dharmasraya tu mah, bisa dicontoh. Dando tak maha tapi bisa mambuek urang jaran. Bantuak ikolah kok dapek hukum tu diciptakan. Hukuman tidak barek tapi urang bisa jaran.”

“Takonow dek den Tam Arang dan Utiah KAPEH, lah mandi tadi,” tanya Tan Boneh
“Alun.”

“Kok alun mandi, mo lah dulu kasubalah,” kata Tan Boneh, disebelah itu rumah Rijal AFF. Tam Arang dan Utiah Kapeh dibawa ke rumah Rijal AFF sebagai tamu Agung yang datang dari ranah Banda Sapuluh kini Bupatinya dijabat Hendrajoni.

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *