Tam Arang dan Utiah Kapeh

​ZOYA TEWAS DIBAKAR KORBAN KEBRUTALAN

“Tam…, kini urang ba’a kok murah bana tapanciang bangih secaro massal. Dalam ilemu sosiologi gejala apo namonyo tu?” kata Utiah Kapeh mengajukan sebuah pertanyaan kepada Tam Arang saat mereka minum Kober (kopi bareng) di salah satu warung kopi dikota Pakanbaru, Rabu pagi (9/8).

O ya… Utiah Kapeh dan Tam Arang, pagi ini mereka minum kopi  tidak di Lapau Mak Gambuang, dan tidak pula di warung Pilarbangasanews yang terletak disebelah rumah Wartawan Rijal Af di Dharmasraya, tapi minum kopi disebuah warung kopi disalah satu sudut kota Pakanbaru.

Kedua sahabat ini (Tam Arang dan Utiah Kapeh) sengaja ambo (penulis-red) pesan dari kampungnya di Kecamatan Bunga Mekar, ke Pakanbaru sekedar menemani ambo yang kini sedang menunggu kelahiran seorang cucu.
Daripada sendirian minum kopi, ambo pesan Utiah Kapeh dan Tam Arang,  menyusul datang. 

Mereka subuh tadi sudah hadir di Pakanbaru. Barusan mereka selesai membahas terkait tindakan brutal massa terhadap AlZahra panggilan joya alias Zoya, yang dibakar hidup-hidup lantaran almarhum dituduh mengambil amplifier mushala di Pasar Muaro Bekasi Jawa Barat.

“Tiah.., kalau ang tanyo ka den gejala sosial apo, itu ndak bidang den doh. Aden mano ko ka tahu jo sosiologi den bukan sosialog. Den hanyo batani nan santiangnyo. Kok batanyo ancak ka pak guru Andra Usmanedi awak.”

“Sia Andra tu?”

“Andra Usmanedi tu guru SMA N 1  Batang Kapeh, Kabupetan Pesisir Selatan, Sumbar, di Facebook namonyo Andragogy Usman  selain Tuo Kampung Taluak Kasai, Andra kini sadang dilatiah dek pak YY untuk jadi wartawan Pilarbangsanews.com. Kini hasil karya jurnalistik Andra lah bisa dibaco di media iko.”

“Kok ado inyo baru bisa kito bahas gejala apo  menuruik sosiologi nan tajadi sahinggo masyarakat kito kini suko main hakim sampai sampai tega mambunuah gara gara hanyo sabuah amplifier, alun bisa dipastikan apokah nan dibunuah tu maliang atau salah tuduah.”

“Tu lah di-ang Tiah, nan mancogok triliunan rupiah baagiah rampi oranye. Dikawal elok elok supayo bisa dibuktikan di Pengadilan. Tapi nan mancilok ayam bahkan mancilok sarawa kolor (pakaian dalam-red) dibae sampai badarah darah dan patah patah.”

“Kok dapek alah mah, Jan tajadi juo lei mangaroyok basamo samo tu, apalagi nan dibunuah dan nan dibaka itu bukan maliang, tapi urang nan rajin ibadah dan rajin mambantiang tulang untuk mancari sasuok nasi untuk anak bininyo.”

“Dalam al-Qur’an dikatakan, “Barangsiapa yang membunuh seorang manusia, bukan karena orang itu (membunuh) orang lain, atau bukan karena membuat kerusakan di muka bumi, maka seakan-akan dia telah membunuh manusia seluruhnya” (QS: Al-Maidah: 32).” Ayat iko adolah salah satu contoh bahwa Islam tak mengizinkan dan malah mengecam atas satiok pembunuhan yang dilakukan dengan semena-mena.” kato Utiah mengutip  ayat Suci Al-Quran.

“Mudah-mudahan di kampuang awak ko jan tajidi juo lei Tam. Alah mah…kok ado nan mancilok tangkok, agiah bogem mentah gak 10 kali alah mah. Sarankan ka polisi lei.”

Satuju..

“Yo ambo satuju juo,” kata urang yang ikut  mandengar ciloteh Tam Arang dan Utiah Kapeh menyela.

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *