Rencana Peringatan Natal Di Monas
PILARBANGSANEWS.COM. BATANG KAPEH,–
PAGI ini cuaca di kampung Tam Arang dan Utiah Kapeh, cukup cerah dibanding beberapa hari belakangan kalau tidak mendung, hujan, setidaknya gerimis.
Seperti biasa Lapau Mak Gambuang ramai dikunjungi kaum Adam di kampung itu. Kebiasaan warga terutama bapak bapak, minum pagi di Lapau Mak Gambuang sebuah kebiasaan yang telah mentradisi sejak dulu dulunya. Senang minim kopi di warung daripada minum bersama anak anak dan istri, kalau tradisi tidak dijalani, yang bersangkutan akan dinilai sebagai seorang kutar ( kurang taratik dalam bersosialisasi).
Cerita Tam Arang bersama Utiah Kapeh pagi ini Rabu 6 Desember 2017, masih memperbincangkan peristiwa di ibu kota. Luar biasa Tam Arang dan Utiah Kapeh, meski tinggal di kaki bukit Sigantang Gantang, mereka ternyata mengikuti perkembangan dinamika kehidupan orang orang di Pusat dengan berbagai persoalannya.
“Tam.., den baco di media Online Gubernur Anies merespon dengan baik rencana team inter-denominasi umat Nasrani, untuk mengadakan acara natal di Monas,” kata Utiah Kapeh memulai ota pagi mereka.
“Iyo…, den lai mambaco juo,” jawab Tam Arang.
“Menurut Tiara, Gubernur DKI Anies Baswedan setuju buek Perayaan Natal di Monas. Kato Anis nyo manuruik sajo. Rencana panitia, 10 ribu umat Nasrani dan tokoh-tokoh lintas agama ka-hadir dalam perayaan yang akan dilaksanakan tanggal 5 Januari 2018 itu,” sambung Utiah Kapeh.
“Ancak lah tu, bialah.”
“Baa ko ancak dan bialah pulo kato ang, Tam?”
“Iyo….., den danga setelah rencana Natal di Monas itu beredar, ada sekelompok ketek urang di nagara awak ko yang merilis hastag di Twitternyo dan di Facebook,” Tam Arang berhenti sejenak kopi yang dia dinginkan ditadah gelas dia raih, lalu diminumnya. Habis meminum kopinya Tam Arang melanjutkan ;
“Boikot Perayaan Natal di Monas. Jangan Politisasi dan Eksploitasi Monumen Nasional,” begitu bunyi tuwitnyo.
“Iyolah macam urang urang kini ko ndak Tam? Pandai bana macari pangka bala, pandai mambuek urang tarabo,”
“Kalompok A maupun kelompok B, kini den caliak samo sajo, samo samo pandai mencari cari celah dan pangka bala masalah.”
“Kito toleransi ko lah kurang bana. Antah lah sababnyo, nan mayoritas dan minoritas lah hampia samo sajo bagak bagaknyo. Apak apak awak nan mamacik kekuasan baitu juo, saketek sakatek urang di judge (di hakimi) ektrim kanan, ekstremis lah, calon teroris dan ado pulo nan pandai maramal ramal, kok itu acaranyo kasitu painyo, itu nan nyo agak, kecurigaan nan bakalabiahan iko bisa mambuek urang batambah ibo, dek lah lamo hati taibo bisa tumbuah hati nan paneh, nekad,”
“Ka pak gubernur DKI, Anies Baswedan, lai ndak ado komentar miring urang, sebab nyo buliahkan kaum Nasrani maadokan Natal di Monas?”.
“Kalau bangih, tu ndak suai awak tu doh. Sebagai Gubenur nyo tantu harus memfasilitasi warganya tanpa mancaliak latar belakang turunan, agamo , suku. Sebab Anis Baswedan itu beliau adalah Gubenur warga Jakarta.” kata Utiah Kapeh.
Lebih lanjut Utiah Kapeh mengatakan, Anies nyo tahu fungsinya, sebagai gubernur nan ba agamo Islam, Anis lah nyo buliahkan umat maadokan peringatan Agung Maulud Nabi Muhammad SAW di Monas. Nan salamo ko ado pelarangan. Kini Anies jadi Gubernur DKI, inyo hadir dan meagiah sambutan dalam acara nan diadokan alumni 212.
“Kehadiran Anies di reunian alumni 212 itu juo mandapek kritikan dari kelompok B,” Iko tandonyo semua kelompok itu tak pandai menahan diri masing masing.
Terkait Gubernur DKI yang mengatakan dia setuju saja dengan rencana peringatan Natal di Monas, Utiah Kapeh justru mengatakan Anies mungkin telah mencontoh sebuah peristiwa yang dialami Nabi Muhammad SAW.
Waktu itu ada sekelompok kafilah umat Nasrani datang. Kafilah itu masuk ke masjid, lalu mereka menunaikan ritual agama kepercayaan yang dianut mereka.
Melihat kejadian itu, sahabat ingin mengusir, namun nabi melarang. Biarkanlah mereka melaksanakan ibadah ritualnya, jangan dilarang sebab mereka juga mengingat Allah.
“Kok bantuak itu, Kito umat Islam tak buliah bangih kalau ado umat Nasrani yang ingin melaksanakan Natal di Monas tu yo, Tiah?” kata Tam Arang bertanya.
“Kini den tak kan manjawab tanyo waang tu doh Tam, mari Kito jawab didalam hati masing masing, tentu dengan merujuk perlakuan Nabi sesuai dengan carito diateh,” kata Utiah Kapeh sembari mengajak Tam Arang meninggal Lapau Mak Gambuang, karena jarum jam telah menunjukan pukul 7:30 WIB saatnya mereka ke ladang Jo kasawah. (YY)